marți, 20 ianuarie 2009

La multi ani! Si aveti grija cu cine, ce vorbiti:))

...cu intarziere si spre mare mea rusine, abia dupa 20 zile de cand a inceput anul m-am gandit si eu ca nu am mai postat de anul trecut.
de astazi trebuie sa avem grija ce vorbim la telefon, cu cine, la ce ora, ca sa nu le dam de lucru prea mult astora de la serviciile de comunicatii.mi se parea ca revenim putin la comunism, dar un prieten mi-a spus ca in State ar fi de mult aceasta lege si ca era de asteptat sa se intample si la noi.
In rest, anul asta a inceput cu criza de anul trecut care pare sa fie din ce in ce mai accentuata, mai disperata. Majoritatea oamenilor daca ii intrebi ce stiu despre criza, raspund ca o sa fie nasol, dar mai multe detalii nu iti pot spune, pentru ca nu stiu. Eu cred ca noi facem recesiunea sa fie mult mai grea decat este, prin felul nostru de a dispera la cea mai mica stire pe care o auzim. Si din pacate au grija multe canale tv sa ne "crizeze".

Niciun comentariu: