joi, 5 februarie 2009

101 lucruri despre mine

Nu de mult, am citit pe un blog o descriere in 101 cuvinte, astfel m-am gandit sa vad daca reusesc si eu sa fac o astfel de descriere despre mine. Si se pare ca am reusit. Cum a iesit? A se citi in cele ce urmeaza:

1.Sunt o fetzita nascuta pe 21 iunie
2.In zodiac gemeni
3.Sunt egoista
4.Imi place curatenia
5.Sunt nestatornica
6.Imi place sa citesc
7.Nu support sa intarzii si urasc sa ii astept pe alti intarziati
8.Sunt cam pisaloaga
9.Imi place Robbie Williams
10.Una dintre marile mele dorinte este sa il vad/aud cantand live
11.Sunt foarte pofticioasa, ma abtin cu greu de la mancare
12.Ador sa calatoresc, sper sa reusesc sa fac asta mai des
13.Imi place LONDRA
14.Imi plac jocurile de societate: remy, monopoly, poker
15.Am devenit mare jucatoare de World Of Warcraft:P
16.Imi place sa ma imbrac elegant, dar cel mai bine ma simt imbracata casual
17.Am vazut toate seriile Sex&the city intr-un timp relativ scurt(si norocoasa de mine, alaturi de iubitul meu)
18.Nu suport sa imi fie luata libertatea
19.In acelasi timp urasc singuratatea
20.NU fumez
21.NU beau alcool/cafea/bauturi acidulate
22.Nu suport mirosul de bere
23.Imi plac jeleurile Haribo(mai ales cele Negre pe care i le mananc lui Cris)
24.Imi plac florile/ Imi place sa primesc flori
25.Sunt rasfatata
26.Ador sa stau la soare si sa fiu bronzata
27.Imi place marea dar si oceanul
28.In acelasi timp ma simt extraordinar sa urc pe creste, si sa ajung in varf de munte
29.Imi place sa merg cu cortul la munte/ focul de tabara/ cantarile la chitara
30.Imi place sa dansez salsa
31.Ma plictisesc fff repede/ Daca vrei sa ma omori, ma incui o saptamana in casa singura
32.Post 39-40 la pantofi
33.Imi place sa fac mancare
34.Urasc ploile
35.De mica mi-am dorit sa devin actrita
36.Imi plac catzeii
37.Imi place sa ascult Vama
38.Am doar 3 prietene f bune
39.Visez la ziua in care voi fi miresica
40.Cand sunt trista sau deprimata ascult muzica si mai tristaJ) mare prostie:P
41.Imi place sa citesc in metrou
42.Imi plac copiii/bebelusii
43.Sunt o persoana de incredere&responsabila
44.Ma enervez destul de usor
45.Sunt o persoana foarte pretentioasa si de aceea relatiile profesionale, personale pot fi cam dificile
46.Imi place sa fiu in centrul atentiei
47.Urasc sa ma trezesc dimineata devreme
48.Am carnet de sofer dar nu am mai condus de 3 ani ca lumea
49.Nu support aglomeratia
50.Nu pot sta mult intr-un singur loc
51.Imi place sa scriu-aberatii, chiar daca nu am neaparat talent
52.Multe cantece/melodii imi amintesc de persoane dragi mie
53.Numarul meu norocos este 7
54.Vorbesc mult si cateodata cam tare
55.Imi rod unghiile-apoi ma urasc pentru asta
56.Nu suport plansul de copil mic
57.Imi place sa plang la filme
58.Imi plac filmele de groaza
59.Nu imi place sa merg pe tocuri
60.Nu support sa fiu mintita sau sa mi se insele increderea
61.Nu ma pot desparti de inelele mele de argint
62.Imi plac ceasurile si parfumurile barbatesti
63.Nu imi place aurul
64.La categoria parfumuri sunt fan Thierry Mugler- Angel si mai nou Alien.
65.Sunt nesuferita dimineata
66.Nu tolerez prostia si nesimtirea oamenilor
67.Sufar de arahnophobie
68.Imi place sa merg la teatru(dar nu am mai fost de ceva timp)
69.Am facut liceul la real si facultatea Ase Economia si dreptul afacerilor dar sunt convinsa ca sunt mai mult inclinata spre partea umanistica:)
70.Nu stiu sa accept critica
71.Nu stiu sa pierd
72.Acum citesc Barbatii sunt de pe Marte, femeile sunt de pe Venus
73.Imi doresc sa ma inscriu la cursuri de salsa
74.Ma bate un gand sa incep un masterat in psihologie/jurnalism sau resurse umane
75.Sunt o persoana sociabila
76.Nu prea exista cale de mijloc la mine, ori e alb ori e negru
77.In copilarie/adolescenta am fost fan Holograf
78.Am fost vopsita negru albastrui, blond, roscat, acum am revenit la culoarea naturala, who knows for how long?hihihi
79.Imi plac dulciurile muuult, mai ales cele ce contin ciocolata
80.Imi place sa mananc foarte condimentat
81.Incerc sa ma las de mancat porcarii si sa mananc cat mai sanatos
82.Sunt foarte agitata, imi place sa fiu mereu in priza, obisnuiesc sa imi fac treaba intr-un ritm destul de alert
83.Din acest motiv poate nu imi plac oamenii inceti
84.Tastez foarte repede
85.Adorm pe spate/cu fata in sus
86.Mananc in pat
87.Am tot timpul o cana cu apa pe noptiera
88.Imi place sa fiu la curent cu noutatile
89.Dau multi bani pe reviste(one, elle, marie clare, in style, etc)
90.Merg repede cu pasi mari
91.Mananc incet
92.Cand ma cert nu imi privesc adversarul in ochi
93.Dau click dreapta-refresh, destul de des :P
94.Mi se potriveste destul de mult melodia Flaws&All a lui Beyonce
95.Vreau sa am 2 copiii-fetita si baiat
96.Cred in horoscop si in destin
97.Imi doresc muuuult sa merg in Bora Bora
98.Gandesc rapid si iau decizii bruste
99.Punctele mele forte-pasionala, critica, senzuala
100.Punctele slabe: necontrolata, dependenta, dictatoriala
101.Cei nascuti pe data de 21 iunie sunt obsedati de viata din toate punctele de vedere!

Niciun comentariu: